20 Şubat 2012 Pazartesi

İllüstrasyon.....

 Grafik sanatların bir kolu olan illüstrasyon ile oğlum sayesinde tanıştım.Daha önce yurt dışında örneklerini gördüğüm, ancak adını sonradan öğrendiğim bu çalışmalar bir hayli hoşuma gidiyor.İllüstrasyonun ilk örnekleri Alman Nazileri döneminde komutanlar arasında mesajlaşmada kullanılmış,sonradan İtalya'da büyük ilgi görmüş bir sanattır.Yurt dışında üniversitelerde  bölümleri bile mevcut.....Reklam,Basın-Yayın,Özel Alan,Bilimsel,Moda,Fantastik gibi çeşitleri mevcuttur.Daha iyi fikir vermek için sevdiğim bir kaç çeşidi sizlerle paylaşmak istedim....





Boş zamanlarda renkli kalemlerle keyifle yapılacak çalışmalar....Ben baykuş serisinden bir tane yaptım ve çalışma odama astım.Şimdi etamin işleyerek yeni bir çalışma deniyorum, bakalım ne kadar başarılı olacağım.
İlgilenen arkadaşlar için bilgi,özellikle çocuk dergilerinde bu tarz çalışmalar ile sık karşılaşılıyor, eğer kitap satın almak isterseniz,Remzi Kitabevi'nde illüstrasyon ile ilgili harika kitaplar var....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...